منتديات الجنرا ترحب بكم وتتمنى لكم قضاء وقت ممتع باذن الله لسنا الوحيدون ولكننا الافضل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الجنرا ترحب بكم وتتمنى لكم قضاء وقت ممتع باذن الله لسنا الوحيدون ولكننا الافضل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
افكار رومانسيه من اجل الحياة الزوجيه
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالسبت أبريل 18, 2009 11:42 am من طرف النمر

وسط متاعب الحياة وهمومها ننسى الطرف الآخر وعنما تأتى لحظة حلوه لنتذكره فيها لانجد مانقدمه له .
غابت الرومانسية ودفناها وسط مشاكلنا .وسط المطبخ والأولاد ...
وسط العمل واعطال السيارة وفلوس الدروس .. لكن اكيد كلنا نفسنا فيها ..بنحلم بيها . وبندور عليها ولما يبقى فى وقت مش بنلاقيها

هذه بعض الأفكار الرومانسية لللحظات الحلوه ويمكن استعمالها عندما تحاول (ى) مصالحة زوجك (تك) .

1- لو عديت على محل …

تعاليق: 0
افكار رومانسيه من اجل الحياة الزوجيه
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالسبت أبريل 18, 2009 11:38 am من طرف النمر

وسط متاعب الحياة وهمومها ننسى الطرف الآخر وعنما تأتى لحظة حلوه لنتذكره فيها لانجد مانقدمه له .
غابت الرومانسية ودفناها وسط مشاكلنا .وسط المطبخ والأولاد ...
وسط العمل واعطال السيارة وفلوس الدروس .. لكن اكيد كلنا نفسنا فيها ..بنحلم بيها . وبندور عليها ولما يبقى فى وقت مش بنلاقيها

هذه بعض الأفكار الرومانسية لللحظات الحلوه ويمكن استعمالها عندما تحاول (ى) مصالحة زوجك (تك) .

1- لو عديت على محل …

عالم الرومانسيه
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 1:40 pm من طرف النمر

نكت حلوة اوى اجو التثبيت Salam
أهلا بكم أعزائى الزوار فى موقعى واتمنى ان ينال إعجابكم

نكت حلوة اوى اجو التثبيت Ovs85953gb6 نكت حلوة اوى اجو التثبيت Recoveredjpegdigitalcamfc9 نكت حلوة اوى اجو التثبيت …

أفكار رومانسية ..... للحب
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 1:18 pm من طرف النمر
أفكار رومانسية ..... للحب

الرومانسية في حياتنا تنادي باعلى صوتها .. حرروني من روتين المسلسلات والافلام . والعلاقات غير الشرعية . وتطالب بادخالها بيوت الزوجية .. فهي أحق بها

1-الصندوق

اشتري صندوق صغير و اوراق محارم ملونه ثم داخل الصندوق ضعي أوراق زهور حمراء و بيضاء ثم ضعي بجامته المفضلة و رشي عليها عطره المفضل وشيكولاته و ضعي ورقة تقولين فيها انكي ستكونين سعيده لرؤيته مرتديها و حددي وقت و …

الحــــــــــــــــــزن على الواقــــع؟؟؟
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 7:37 am من طرف النمر
[size=21]((((((أشعار حزينة))))[/size]
[size=21]----------------------[/size]
[size=21]عيوني تحجب الدمعه وعقلي يكتم الهواجس

وقلبي صابته صدمه من فرقا أعز الناس
------------------
الحزن
أن أدمن حبك
وأدمن صوتك
وأدمن عطرك
وأدمن وجودي معك
ثم أفتح عيني على غيابك
------------------
الحزن
هو أن ألتقيك في زحمة العمر
وأنسج معكِ أجمل حكاية حب
نعيش تفاصيلها وطقوسها
ونحلم بغد أفضل
ثم تنتهي الحكاية بمأساه
----------------
الحزن
هو أن أفتح لكِ …

زهور .. زهرة الوفاء ... زهره من بساتين قلبك ..
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 7:31 am من طرف النمر
أعزفلك بوتر من أوتار عشقي أسميته

ألاه

كلمات ولحن الهيام يسكنها

ما اروعها من كلمات

احبك

اعشقك

اهواك ياهواء دنيتي

هواك هواء هاوي هواء غرامي

اهواك

تتراقص على لحنها احاسيس الغرام ...

رسام

رسام لوحات الغلاء بريشة صمــــــــتي

ترسمها بين محاجر عيــــــــــــني ...

سلهمات العيون أروع رسوماتي في محياي ...

تحكي لكي كلمات بوح عواطف الرقـــــــــــــة ...

من صغر سني

عازف ورسام …

*احــبــك*
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 7:26 am من طرف النمر
*احــبـــك*
حب ماحبه على وجه الارض انسان..

احبك كلمه اكبر من اني معك انطقها..
*احــبــك*
والحقيقة فوق ماتتصور الاذهان,,,
احبك يانظر عيني فداك الروح تملكها...
*احــبــك*
ما اظن اقدر على بعد الهوى لو كان..
احبك للاسف تجهل معاني الحب اجملها..
*احــبــك*
لو تحس اللي احسه داخل الوجدان..
وربي تحترق منه احبك صعب تفهمها..
*احــبــك*
لا تجاهلني ترى حبي مثل البركان..
وربي لاتجاهلته يجيب العالي اسفلها..

ازاى تخلى البنات تحبك
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالسبت فبراير 14, 2009 3:51 am من طرف النمر
هااي شباب
اليوم عندي موضوع انما ايه....... تحفه

ازاي تخلي البنات تحبك
طبعا هذا بيعتمد على نوعية البنت
المهم خذوا المعلومات هذي وادعوا لي :

_ اذا كانت البنت حنونة وعطوفة :ـ فاقتل أبوك وامك وتصير يتيم ...وبعدها تستثير عطفها وحنانها.

_ اذا كانت قوية وشرسة :ـ فجب معك عصا قوية وانشرها حتى تصير يابسه وقريبه من انها تنكسر.....
ورح بالعصا وانتظر قدام باب مدرستها حتى موعد خروجها.... أول ما تخرج البنت …

تعاليق: 1
خواطر رومانسيه وشاعريه
نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالأربعاء فبراير 11, 2009 10:20 am من طرف النمر
خواطر رومانسية

حينما تتوقف روحي عن عشق روحك ..
سيتوقف قلمي عن عشق الحروف وتقبيل الورق

..
..لا أكون قد نسيتك حينما أنساك ..
لكن عقلي الحاضر في غيبوبة ..
وعقلي الغائب لن يأتي أبدا

.................

.. في يدي الواحدة خمسة أصابع ..
أراها متساوية جميعا بالخشوع حينما تلامس يديك

...............

حينما تكونين .. أكون

..............

حين تصافحني ،، خذ يدي بقوة بين يديك ..
ضمها بكل ما لديك …

تعاليق: 1
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 22 بتاريخ الخميس نوفمبر 30, 2023 12:42 pm
التبادل الاعلاني
مرسى العشاق

العابشبهات وبيان العاب باربي
الاعلانات
 منتديات بنات مصر
 جوالات
فيديو بنات مصر

ينتهى 6/4/20096-4
ينتهى 6/4/200925-5-2009
ينتهى 6/4/20094-6-2009

نكت حلوة اوى اجو التثبيت

كاتب الموضوعرسالة
النمر
Admin المدير
Admin     المدير
النمر

نكت حلوة اوى اجو التثبيت Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوة اوى اجو التثبيت   نكت حلوة اوى اجو التثبيت Icon_minitimeالخميس فبراير 26, 2009 6:58 am

شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا
------------------------------------------------------------------------------------------------------
واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش

مرة واحد نزل بسين طلع بصاد --- مرة واحد راح عزة رجع سلوى

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

واحد بخيل قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يأبو محمد ، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم محمد "

مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

واحد نازل من بيتهم شعره منكوش صاحبة بيقولولة شعرك منكوش قالهم "منكوش" دعوه

دكتور بيطري بيقول لمراته انا بهيم في حبك قالتله وانا ماقدرش ارفسلك طلب

بيقولوا لجحا ... الحق يا جحا تعبان دخل غرفة مراتك ...فقال لهم : سيبوه يستاهل

الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب:بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا

محشش راح للدكتور قاله الدكتور أنت لازم تعمل إشاعة..... خرج من الأوضة وقال الهرم وقععععع .. الهرم وقعععععععع

واحد كل ما يشوف متش كورة للفريق بتاعة . الفريق بتاعة يخسر .كل مرة على كدة . لحد ما فى يوم قرر انه ميتفرجش على كورة تانى . فكان فى يوم فى متش كورة للفريق بتاعة . و الفريق بتاعة جاب جون . جة يتفرج على الجون فى الاعادة الجون طلع كورنر

سالوة جحاا:عندك كام سنه؟ قالهم:40. سالوة بعد10سنين :عندك كام سنه ؟ قالهم:40.سالوه اذاى بتقول ان عندك 40سنه وانت قلت كدة من عشر سنين؟ قالهم:اصل كلمة الراجل واحدة

واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت قعد يضريه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاح زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه ..... جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس ...... الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها ... هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

مرة واحد بيسأْل صاحبوا.... ياه انت متجوز الولية التخينة دي ليه؟؟ قالوا والله اني رحت طلبت ايديها بس... ادهالي كلها

مرة واحد خطف طيارة وقال للحكومة لو طلباتى م اتنفزتش فى ظرف 5 دقائق ... حموت نفسى

مره واحد عازم ناس اصحابه و قدم لهم مانجه فالناس قالوا له مش عيب تجيب لنا مانجه بايته ،، قالهم يعنى هي بايته عند حد غريب

واحد نفسه يطلع القمر .. فراح لجماعة خدوا منه فلوس وبعتوه حته فى الصحراء... فهناك قابل واحد مدروخ وبيقول له:انا حران من الشمس. فالتانى قال له : وانا فادى من الأرض

نكت حلوة اوى اجو التثبيت
صفحة 1 من اصل 1